Pokračováním v prohlížení této stránky souhlasím s použitím souborů cookies (viz Podmínky používání). Souhlasím

Osobní odběr zboží: ​Severní 276, Jinočany - Kontakt

Máte dotaz? +420 257 310 358

Reklamace zboží

Vadné zboží je možné reklamovat osobně nebo zaslat jakoukoliv přepravní službou na adresu výdejního skladu v Jinočanech. Součástí reklamovaného zboží musí být daňový doklad (faktura, zjednodušený daňový doklad), který dokládá nákup u firmy Bola s.r.o. 

Adresa a místo reklamace

Severní 276
252 25, Jinočany

Zobrazit na mapě

Lhůta pro vyřízení reklamace

Standardní lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od předání zboží. 

Zápůjčka za reklamované zboží

Ve výjmečných případech je možné zapůjčit náhradní zboží do vyřešení reklamace. Ne vždy je však toto možné - týká se zejména zakázkových a speciálních produktů. Zápůjčku je nutné vždy domluvit předem a není v žádném případě povinností firmy Bola s.r.o. zápůjčku zboží schválit.