Pokračováním v prohlížení této stránky souhlasím s použitím souborů cookies (viz Podmínky používání). Souhlasím
Osobní odběr zboží: Severní 276, Jinočany - Kontakt
Máte dotaz? +420 257 310 358
Vadné zboží je možné reklamovat osobně nebo zaslat jakoukoliv přepravní službou na adresu výdejního skladu v Jinočanech. Součástí reklamovaného zboží musí být daňový doklad (faktura, zjednodušený daňový doklad), který dokládá nákup u firmy Bola spol s.r.o.
Standardní lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od předání zboží.
Ve výjmečných případech je možné zapůjčit náhradní zboží do vyřešení reklamace. Ne vždy je však toto možné - týká se zejména zakázkových a speciálních produktů. Zápůjčku je nutné vždy domluvit předem a není v žádném případě povinností firmy Bola spol s.r.o. zápůjčku zboží schválit.
O nákupu
O společnosti
Kontakt
Copyright © 2021 BOLA spol s.r.o.